Thursday, September 2, 2010

cupcakes ~ yay!

Tara!

Berjaya! Alhamdulillah!

Thanks to my new assistant oven, mixer and scale. They are doing a very good job. First attempt baking cupcakes on 31st August 2010 sempena menyambut kepulangan anakanda tersayang.

Lets the piccas do the talking.
Jadilah tu untuk percubaan pertama, insyallah untuk kali kedua nanti tentu lebih cantik kan. Dah selamat bagi jiran, kawan dan Ahmad Haikal dah 2 hari pergi sekolah bawa cuppies. Kembang kempis hidung bila jadi buat cupcakes secara sendirian berhad.

5 comments:

YusVogue said...

Eee bestnya!! Tak sabar nak masuk kelas ni!!

Liyana Lunia. said...

wuwyoo bestnyaaa, untungnyaa rara ada kakak rajin buat cupcake macam kak cujie niii

Cujie said...

yus,

cepat masuk kelas... seronok tau. Nanti nak cuba main dgn fondant pula. Tools untuk buat cupcakes pun masih belum byk lagi.. beli sikit-sikit dulu.

Ynn,

ala ini baru belajar ni. tapi ynn pun akak tgk lagi terror dari akak. Pandai buat biskut.

YusVogue said...

Memang lepas ni habis duit kat tools cuppies pulak la..hehe... harap dapat masuk sebelum majlis akikah atheera nanti...

Cujie said...

yus,

wah nak handmade eh. mesti lagi meriah rasanya kalau buat sendiri :))