Sunday, May 23, 2010

Ben 10 chic pox

Nak tengok eh Ben 10 kena chic pox...

Bukan senang nak tengok eh. Biasa kalau tengok dia sihat sesekali bertukar jadi fourarms atau cannonbolt mahupun heatblast. Memang tak reti duduk diam la. Diam tak diam kalau layan psp je. Sejuk hati kalau tengok...Yang ni ben 10 kurang sihat. Masuk hari ini dah 5 hari. Dah nampak yang gelembung tu dah surut nak kering. Nasib tak merengek nak mandi. Cuba basahkan towel lap gitu je. Kena la jaga kebersihan kan takut infection pada kulit kalau tak dijaga. Lain plak ceritanya nanti.
Hari ni sangat fragile pantang silap sikit dok meleleh je airmata. Sapu calamine lotion langsung tak leh sentuh muka katanya dia kurang hensem dah kalau peputih muka dia. Langsung tak boleh tengok cermin kalau tidak mula la melayan kepiluan tengok muka dah macam bulan.

2 comments:

Ezrina - A wife and a mummy of two princess :) said...

takpe...abg haikal ttp hensem... cepat sembuh ye sayang...
Qistina pun kirim salam heheh :D

Cujie said...

erin mummy of two princess,

hehe... alhamdulillah dia makin pulih skg. Cuma sayang tak dapat join sport day.